Web Analytics

Nuffnang

Thursday, August 9, 2012

Bebelan Khamis


Sabtu lepas jalan-jalan shopping di Jalan TAR. Cik Putri macam biasalah, waktu berjalan dia tidur. Panas ke ribut ke tetap tido. Hehehe... Isnin cuti sempena Nuzul Quran pun kluar shopping juga. Raya sakan tahun ni.. Hihihi... 

Selasa pulak bawa cik Putri checkup 4 bulan. Alhamdulillah, semuanya baik-baik saja. Berat, tinggi dan tahap kersihatan anak mama ni semuanya normal. Syukur. Anak mama membesar dengan sihatnya. Cuma perkembangan aktiviti untuk meniarap agak kurang menyerlah. Nurse siap cakap, berat badan terlebih, susah nak musing. Anak mama bukan gemuk, tapi chubby aje.. Hihihi..

Petang jam 4.00 bawa cik Putri ke Klinik KITA di Saujana Impian Kajang untuk sunatkan dia. Doc baru sapu ubat aku yang terlebih gelabah. Terasa ngilu dan seramnya waktu tu. Zap bunyi gunting cik Putri terus menangis. Sakit, terkejut atau tak selesa aku tak tahu lah.. Masa tu en suami terus pujuk cik Putri. Aku tak berani nak pegang dia.Takut terkena kat tempat kene gunting td. Huhuhu..


so cute with her pacifier... kejap ke lepas tu dicampakkannye.. haih...

Suka main lidah...

kepanasan..

Main edit-edit new frame application

Main edit-edit new frame application

*tinggal 9 hari lagi umat Islam akan meraikan hari lebaran. Dulu raya seorang..kemudian berdua..kini bertiga.. Terima kasih ya Allah...atas kurniaan Mu ini..*




No comments:

Post a Comment