Web Analytics

Nuffnang

Saturday, August 1, 2009

black cofee honey~ bangun semula

kali pertama berjumpa senyuman mu oh manisnya bersamamu oh indahnya terhenti saat ketika lantas aku tidak sedar semua bohong belaka ku hanyut dan jadi leka kau janji akan setia tiada yang peritnya tapi daku dah ditinggalkan mu pedih sakit luka kini ku bangun semula kekuatanku ini hanya tuhan yang mengerti disini aku berdiri ku tak perlukan kau lagi
kali pertama berjumpa senyumanmu oh manisnya bersamamu oh indahnya terhenti saat ketika tiada yang peritnya tapi daku da ditinggalkanmu pedih sakit luka kini ku bangun semula
kekuatanku ini hanya tuhan yang mengerti disini aku berdiri ku tak perlukan kau lagi awalnya indah semua namun akhirnya bencana aku tegar takdir dan karma hidup ini ada penuh suka dan duka aku bangun semula ku tertipu darinya
teman penghibur duka dan lara jelas kau memang pendusta kau memang tidak benar tiada yang peritnya dari jatuh dan ditinggalkan mu pedih sakit luka kini ku bangun semula
kekuatanku ini hanya tuhan yang mengerti disini aku berdiri ku tak perlukan kau lagi
***aku akan bangun semula...***

1 comment:

  1. tq 2 odyelshirazy yang bg aku lagu ni mase keje kat JP dulu..

    ReplyDelete