Web Analytics

Nuffnang

Thursday, October 28, 2010

menjadi diri sendiri adalah lebih baik dari cuba menjadi sesuatu yang lain


gambar dr google
aku x kisah kalau orang nak cakap ape pun..aku pendiam ke, kaki melawa ke, kaki melaram ke, budget comel ke, kera sumbang ke.. lantakla..yang pasti aku jd diri aku sendiri.. (bkn x kisah ape org ckp.. tp kalo kite amik kisah sgt, kite akan rase segalanya terasa sempit) aku pnh rase bile cube nk jadi mcm org nak ape aku jd.. tp x boleh.. aku stress kalo mcm tu.. aku rase mcm duduk kat dlm satu bilik kosong yg x ada bunyi, xada cahaya, x ada udara.. lemas!!

aku buat ape aku nk buat, ape aku nak jd..janji mak abah aku tau siapa aku..  abah aku selalu pesan, buat baik kt org, jgn berkira, hormat org, jd baik x rugi satu sen pun.. (tp x semua org faham ape niat kite-sian abah) mak bebel mcm2 bebel hari2 kt aku jd bdk baik.. (adik mmg baik pun mak.. hahaha!!)

kalo aku x suke aku akan terus terang atau xselindung2 kalo aku TAK SUKE.. kalo aku SUKE aku akan terus terang jugak.. (org kate Yang Benar itu pahit!) aku suke terima keadaan biar aku sakit sekarang jgn sakit kemudian hari.. sbb tu kawan2 akan anggap aku ni jenis muke selambe aje.. (batasan tu tetap ade!) cuma aku xkn berlakon jd benda lain..AKUadalah AKU!!

*aku tetap aku, tetap sayang zuwan*


No comments:

Post a Comment