Web Analytics

Nuffnang

Thursday, December 16, 2010

cuba bunyikan..

m.u.d p.i.e... & b.e.r.r.i.e.s...

berlainan ejaan apatah lgi sebutan...

jadi salah aku ke kalau aku marah bila orang salah ambil order aku?? dah lah tak minta maaf, lepas tu buat muke mintak tampar.. haih...sabar aje la... tp aku tetap x puas hati...sebab kalau bab makanan, aku boleh meroyan bila apa yang aku nak tak dapat.. taw x!!  menci!! menci!! aku hanya mampu pendam perasaan aje, sbb kalau x aku boleh campak mc flurry mudpie tu kat muke casher mc d perima saujana tu... tanpa makan apa2, lepas tunggu ecah abih makan aku ajak balik.. xde mo0d!!

*act aku nak tunggu dia kata "saya gantikan dgn mc flurry berries.."*



No comments:

Post a Comment