Web Analytics

Nuffnang

Wednesday, February 9, 2011

stress!!

Pernah tak korang buat keje yang korang x suka tp 'terpaksa' buat demi syarikat tercinta. Buat kerja sampai stress nk muntah hijau!! Huh!! Bila jadi macam ni semuanya aku rasakan sangat annoying!! Buat satu kerja datang lg kerja lain..datang lagi..lagi..dan lagi.. dalam kepala hotak aku ni ade satu kerja je.. bila dah bercampur-campur aku terus nk pitam!! Oh my..my..my.. (masih bersabar sbb aku kan budak yg baik~)

Ok..aku mmg lapar!!
sbb tu xde mood nak buat keje..pg td bedal 2 keping hash brown aje.. (T__T ) 
Sedeh btl... blk ni nk mkn byk2... huuuu~


*menghitung hari yang mendatang dengan penuh debaran di dada*



No comments:

Post a Comment