Web Analytics

Nuffnang

Tuesday, March 22, 2011

Makan-makan Sedap


Sabtu lepas mama dan ayah mertua buat makan-makan. Jamu saudara mara yang bergotong-royong waktu majlis sambut menantu di Sentul tempohari. Mama buat satay..Terbaik dari Sentul... Sedap sangat-sangat!! Tq to mama dan ayah..

Satay Sentul..

pengipas satay dari Sentul.. hihihi...


nak menggedik jugak.. hahaha!!

sambil tu celebrate birthday girl anak kepada sepupu encik suami...

*dari pagi bawak ke malam melantak aje kejenye.. mama masak sedap sgt..hehehe...dah berapa berat aku naik ehh..*


9 comments:

  1. takpe, ade PB kan? ;) hehe

    ReplyDelete
  2. Assalamualaikum. salam kenal yer.^_^
    dah kurus pun pakai PB gak ke.
    hari makan² tu pun akk pakai PB. hajat dihati nak makan sikit. tapi bila makan tak hengat. tak sempat sampai umah akk dah bukak. huaargh...pagi esoknya bekfes satay n mi sup. tapau punya. hehehe...

    ReplyDelete
  3. pakai PB bukan untuk kurus je misza. Untuk sihat and solid molid. bbhanny has choose to have curvy body with PB. and it works! ;)

    Hanny:suka nya tgk life you skrg. best!

    ReplyDelete
  4. @misza hahaha.. larat akak ye mkn byk2 masa mkn2 kt umah mama ritu.. kite dh senak perut melantak sume mende..

    psstt: pakai PB sbb nk maintain kn body.. sementara blm ade isi ni..hehehe...

    ReplyDelete
  5. @zu yup, u're rite..die solidkn mana yg patut..and my hubby love it s0 much!!

    psstt: yeahh!! i'm happy now kak zu, Alhamdulillah.. nk capai kebahagiaan ni bkn mudah..jalan berliku2 kene hadap then u'll find your bliss.. I wish that you may find your happiness..one day..

    ReplyDelete
  6. yess... setuju dengan korang. akak dah pakai PB almost 8years. masa tu murah dari sekarang kot.^_^

    ReplyDelete
  7. @misza wahh..patut maintain bdn akak ye...

    ReplyDelete