Skip to main content

rindu tanpa sempadan




credit pic from Encik Cak

Rindu masa sebelum kawin tak sama waktu rindu masa dah kawin.. lain sgt.. itulah yg aku alami sekarang.. Petang Isnin aku hantar en. suami balik ke Sentul. Sbb Selasa aku dah start keje (en. suami masih bercuti lagi..) dan dia perlu uruskan keperluan untuk majlis menyambut menantu sebelah pihak lelaki hujung minggu ni.
Waktu balik salam-salam en. suami air mata aku dh leleh-leleh dah.. sayu je hati aku nk blk tanpa en. suami.. (nak tdo sane baju plak x bawak..) aku btl2 sedey... 

Malam nk td0 lagi laa ngs2.. Baju melayu en.suami aku dakap erat utk lepaskan rindu..Sblm td0 gayut jap ngan en. suami.. "ayg windu abg.." "abg pun windu ayg.." waaaa!!! leleh lg...sob..sob..

*penangan en. suami btl2 buat aku panasaran..*


Comments

  1. sentul dgn kajang dekat je my dear~
    Nway, congrats upon ur wedding.
    maaf kak zu tak dpt hadir sbb ada hal personal.
    Nanti claim hadiah ya ;)

    ReplyDelete
  2. @zu bkn ape kakzu.. windu sgt ngan en hubby.. heehhe..

    hadiah?? w0w... nk2..

    ReplyDelete
  3. http://khairilmustafa.wordpress.com/2011/03/08/laily-zuwan/#comment-468 gambar yem huhuhu

    ReplyDelete
  4. @enciksani tq bang.. mmg gojes gambar2 tersebut!! heheh...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dalam Kenangan | Dr. Rasmani Md Zin

Sabtu 6/6/2020 jam 430 petang, dapat whatsapp dari group family. Paklang pengsan di klinik. Dalam hati aku mesti paklang letih bertugas. Kurang rehat barangkali.  Aku cuba call Nabiha. Panggilan tak berjawab. Aku call pula Arif. Arif jawab panggilan sambil tersedu. Lain macam ni. Dia cakap tunggu doktor cek. Paklang masih  belum sedarkan diri lagi. Allah.. aku dah tak sedap hati. Aku pesan apa-apa nanti update dalam group family Semenyih. Nabiha return call semula. "Kakly..." dia menangis kuat.. Aku sabarkan dia. Pulse paklang dah tak ada. Tunggu official dari doktor". Aku diam. Tak mungkin. Aku berharap doktor akan cuba yang terbaik untuk sedarkan paklang.  Aku call mak . "Mak, paklang pengsan kat klinik. Dah dibawa ke HUKM". Aku cuba ringkaskan info.  Mak dah tak tentu arah. Allah..allah dengar mak mengucap. Aku cakap tunggu berita dari Arif, Mak kata ok. Mak tunggu. Jam 500 petang, Arif update di group family Semenyih. "Assalam, dukacita dimaklu

Tiada Lagi

08.12.2014 - 08.05.2015 Genap 5 bulan pemergian atok yang disayangi. Hingga kini, aku masih terasa kehilangan atok. Di sudut katil, masih tercari-cari bayang atok berbaring menanti anak cucu pulang balik ke kampung. Masih terngiang-ngiang dia riuh memanggil anak cucu. Sedari kecil kami anak cucu dibesarkan dengan kasih sayang atok. Walaupun dia 'garang', tapi atok tetap manjakan anak cucu dia. Nak apa, minta saja, pasti dia tunaikan. Kaki tua yang sering bengkak, tetap diteruskan mengayuh basikal ke Pekan Semenyih semata mencari apa yang kami mahu. Asal anak cucu gembira dan tetap di depan mata. Ya, hingga ke saat ini, anak cucu atok rindukan atok. Semoga atok ditempatkan dikalangan insan-insan yang beramal soleh. Alfatihah untuk allahyarham Sulaiman Bin Deli.

0ffiallly engaged..♥‿♥

~aku bahagia~ ♥‿♥ aku gembira.. ♥‿♥ gadis manis yg manja ♥‿♥  dari kekasih kepada kekasih ~Norezuwan ♥♥ Yusmalaily~