Web Analytics

Nuffnang

Thursday, April 7, 2011

it's hard t0 say...

Mak aku selalu pesan, kalau tak pergi kenduri kawen/kenduri (ape2ape laa yg diadakan oleh tuan tanah rumah,  nnt kenduri kawen kite org xmau datang.. dan akibat mempercayai pesanan penaja mak aku, setiap kenduri sedara-mara, jiran tetangga dan kawan-kawan seboleh-boleh aku meng 'attend' kan diri aku. 
Sbb tu aku suke pergi kenduri org.. hehehe...

Masa kenduri kawen aku, seboleh-boleh aku jemput kawan-kawan datang. Seboleh-boleh aku mengharapkan kehadiran kawan-kawan aku memeriahkan majlis. Mak aku kata, jgn berharap sgt kawan-kawan dtg sbb mungkin masing-masing ade komitmen. 

Tapi bile kawan-kawan tu jemput aku untuk kenduri diorg jugak, kalau korang rasa nak pergi x. (Dorg tak dtg kndr aku sbb bg alasan ade hal - padahal dorg kuar jalan-jalan sesama kawan-kawan). Aku bukan nak balas dendam ke tak. Tapi aku tertanya-tanya sampai sekarang. 

Kita berharap orang dtg majlis kite, tapi dia tak dtg. Tapi bila tiba majlis die, die berharap kite dtg plak. 


a friend is someone..
who sets things rights..
when going get tough..

who helps to get through..
even when roads are rough..

who reads the mind..
and understands feelings..

who sheer presence is enough..
for the soul's healing..

thanks for being such a caring friend..


*teringat pada 04/04/1999...12 tahun dah berlalu... masih kat kau ingt kawan...*


No comments:

Post a Comment