Web Analytics

Nuffnang

Wednesday, October 5, 2011

Giveaway Kujie2.com Sempena Ulangtahun Perkahwinan Ke 20



Pagi-pagi bukak usha blog tgk2 kat blog kak Kujie2 ade entry baru
GA Sempena Ulang Tahun Perkahwinan ke-20
Wahh!! Ade GA yeww!! Award die Macaroon lagi.. Sedap2!!
~Macaroon dari Cik Min

Nak cuba jugalah, mana tahu ade rezeki baby dlm perut dpt makan macaroon.. Uhh!! Sedapnye... 
So belek-belek entry kak jie ade syarat mudah yang perlu aku buat....

1. Perkara yang disukai yang terdapat di Kujie2.com
semue pun best kot.... banner - comel!! satu keluarga bahagia.. 
loading time - xde masalah, cepat dan sgt efisien.. hehe..
ade masalah blh godek-godek kak jie punye blog tutorial dengan penuh semangat.. hehe..tutorial kak jie aku sng paham..

2. Kelemahan dan cadangan untuk dibaiki di Kujie2.com 
mmm...ape ye..?? xde ape2 kot.. selesa dgn blog kak jie sekarang..



Sempena entry kak jie ni, aku nak ucapkan selamat ulang tahun kepada kak jie & abg ann. Semoga berbahagia hingga ke syurga dan segalanya nanti adalah sesuatu yang manis untuk dikenang oleh anak-anak mereka.. Amin...

Ok siap... Ngeee ^__^ V


2 comments: