Web Analytics

Nuffnang

Wednesday, December 21, 2011

Bertukar saiz


Semalam belek-belek baju dalam almari. Nak cari baju yang sesuai untuk kenduri kahwin abg-abg sepupu aku. Awal bulan satu tahun 2012, empat-empat minggu full book ye. Aku tersangatlah busy. Jadi inilah masa nak melaram kan. Konon-konon nak pakai saja baju yang ada. Masih nampak baru, cantik dan vouge gitu.

Tapi bila aku sarungkan ke badan...erkkk... apesal tak muat pulak ni.. Puas aku tarik-tarik kain baju tu. Tapi sangkut tang perut. En suami yang dok perhati dari tadi dah pecah perut. Bantai gelakkan aku. Dah macam sarung balut nangka dia kata. Ohh...aku terlupa yang aku sedang berbadan dua..sedang mengembang dengan jayanya..bagai dipam-pam badan ni. Ohh tidak!!!! Baju kesukaan aku...

Tak boleh jadi ni, kene jugak cari baju nk melaram masa kenduri nanti. Ingat nak cari je satin dress..nampak elegen sikit.. Heheheh...


*minggu ni harap dapat shopping barang-barang keperluan*



2 comments:

  1. Nak tahu 1 rahsia tak?? Sebelum preggie saiz ain XS, lepas bersalin my saiz M..kalau pakai S muat2 ngam2 sendat sket.. homaiii!! huhuhukk

    Worst part is my favourite kebaya dah "KURANG" muat!! Cet, kbai!

    ReplyDelete
  2. hahaha!! me to0 laa ayn.. sblm ni sume XS..skrg sume nk saiz M or L aje.. berangan nk pakai yg ikut badan.. hampa laa jawabnye.. hihihi...

    ReplyDelete