Skip to main content

my first milkadeal


Demi terpandang saja buku All About My 1st Year tu aku dah teruja!! Aku cari kat google mana nak dapatkan buku tu, tapi hampa tak jumpa. last-last terpandang adv kat milkadeal  tanpa berlengah terus aku terjebak beli voucher tu. sape nak bagi babe buku macam tu dengan harga yang best..

Highlights
  • Book size: 12" x 10"
  • Printed on high quality papers
  • Contents are more relevant to Malaysian / Asian cultures
  • Plenty of space for your favorite photos and details
  • Includes a page for you to dedicate the book to a designated recipient, making it an ideal baby shower / newborn gift
  • Contents include "When I was in the tummy", "How I got my name", "My family tree", "My 1st festive celebration", and many more
Conditions
  • Redemption Period: 28 December 2011 - 31 January 2012
  • Unlimited Purchase & Redemption per person
  • Nationwide Delivery Available
  • Delivery charges for Peninsular Malaysia: RM8; Sabah & Sarawak: RM12
  • Bank account details will be displayed on your voucher to facilitate payment
  • To redeem, email NZT Saujana at nztsaujana@gmail.com with your Name, Contact Number, Delivery Address, Voucher Code, Voucher in attachment, and Payment Confirmation Slip in attachment
  • You will receive a confirmation email and the tracking number within 3 days
  • If the book is a gift, please provide the following details
    • This book is a gift from:
    • With the message:
    • Date:
    • Receiver's Address
  • The book will then be mailed directly to the recipient
  • If delivery is not required, SMS to +6012 692 6166 at least ONE day in advance to arrange for pick-up
  • Pick-up points near Bukit Jalil, KL / Kinrara, Puchong area
  • For enquiries, please call +6012 692 6166
 How to redeem this deal:

1) Buy this voucher
2) Get your voucher in your account ie "My Stuff" at MilkADeal
3) Email / SMS NZT Saujana to place your order
4) Enjoy your baby's record book! 

See the rules that apply to all deals.



Comments

  1. Nak jugakk!! thanx to u dear yun n ur gojes blog!! mmg setiap kali yun post entry baru ain takkan miss punye! ;) homaii.. im not stalker! hahahaa~

    ReplyDelete
  2. huahuahua... beli ayn.. jgn x beli.. huhuhu.. me t0o.. mesti nk tgk blog ayn nk tgk pic mizan.. hihih...geram!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Dalam Kenangan | Dr. Rasmani Md Zin

Sabtu 6/6/2020 jam 430 petang, dapat whatsapp dari group family. Paklang pengsan di klinik. Dalam hati aku mesti paklang letih bertugas. Kurang rehat barangkali.  Aku cuba call Nabiha. Panggilan tak berjawab. Aku call pula Arif. Arif jawab panggilan sambil tersedu. Lain macam ni. Dia cakap tunggu doktor cek. Paklang masih  belum sedarkan diri lagi. Allah.. aku dah tak sedap hati. Aku pesan apa-apa nanti update dalam group family Semenyih. Nabiha return call semula. "Kakly..." dia menangis kuat.. Aku sabarkan dia. Pulse paklang dah tak ada. Tunggu official dari doktor". Aku diam. Tak mungkin. Aku berharap doktor akan cuba yang terbaik untuk sedarkan paklang.  Aku call mak . "Mak, paklang pengsan kat klinik. Dah dibawa ke HUKM". Aku cuba ringkaskan info.  Mak dah tak tentu arah. Allah..allah dengar mak mengucap. Aku cakap tunggu berita dari Arif, Mak kata ok. Mak tunggu. Jam 500 petang, Arif update di group family Semenyih. "Assalam, dukacita dimaklu

Tiada Lagi

08.12.2014 - 08.05.2015 Genap 5 bulan pemergian atok yang disayangi. Hingga kini, aku masih terasa kehilangan atok. Di sudut katil, masih tercari-cari bayang atok berbaring menanti anak cucu pulang balik ke kampung. Masih terngiang-ngiang dia riuh memanggil anak cucu. Sedari kecil kami anak cucu dibesarkan dengan kasih sayang atok. Walaupun dia 'garang', tapi atok tetap manjakan anak cucu dia. Nak apa, minta saja, pasti dia tunaikan. Kaki tua yang sering bengkak, tetap diteruskan mengayuh basikal ke Pekan Semenyih semata mencari apa yang kami mahu. Asal anak cucu gembira dan tetap di depan mata. Ya, hingga ke saat ini, anak cucu atok rindukan atok. Semoga atok ditempatkan dikalangan insan-insan yang beramal soleh. Alfatihah untuk allahyarham Sulaiman Bin Deli.

0ffiallly engaged..♥‿♥

~aku bahagia~ ♥‿♥ aku gembira.. ♥‿♥ gadis manis yg manja ♥‿♥  dari kekasih kepada kekasih ~Norezuwan ♥♥ Yusmalaily~