Web Analytics

Nuffnang

Monday, December 19, 2011

Rindu Padanya


Minggu ni saja dah berapa malam tak boleh tido. Mata yang sememangnya mengantuk tetap tak mahu lelap. Tambahan dengan perut yang sekejap ok..sekejap tak ok.. Kembung perut.. Hurmm... Tengah-tengah malam terjaga tak tahu nak buat apa. Toleh sebelah, en suami tengah tido lena. Siap ade dengkuran halus. Hihihi.. 

Menatap wajah en suami buat hati aku sejuk. Sakit-sakit pun bila saja tengok muka dia aku rasa macam jatuh cinta buat kali ke lima ratus. Dia comel. Dia handsome. Dia kacak. Segalanya indah bagi aku. Dalam hati aku berdoa supaya kebahagiaan dan kegembiraan kami ini akan kekal hingga ke hujung nyawa. 

Dialah suami..dialah teman dan dialah segalanya dalam hidupku. Semoga Allah memberkati dan sentiasa meredhai hubungan kami.


Betapa aku cinta pada kamu
Kamu buatkan hidupku sentiasa bahagia
Senyum dan tawamu buat aku tenang


Kau sentiasa disisi
Susah senang kita bersama
Moga cinta ini akan kita bawa hingga ke syurga

Kau tetap kesayanganku
Hingga akhir nafasku


*luahan hati seorang isteri buat suami tercinta*



2 comments:

  1. kalau boleh nak je dekat ngan suami kann...:)

    ReplyDelete
  2. Lady Rina: Yup.. setiap masa nk die ada dpn mate..

    ReplyDelete