Web Analytics

Nuffnang

Friday, February 24, 2012

Jumaat Lagi


Salam Jumaat pada semua.. Akhirnya pada ptg Jumaat yang indah ni (walaupun terik, abeh itam kulit cekelat aku) settle semua kerja. Lagi-lagi hari gaji jatuh pada hari Jumaat.. Memang heaven laa kan..

Besok aku nak ajak en suami jalan-jalan cari makan yang sedap. Serius sekarang aku rasa macam-macam pun aku nak makan.. Asyik lapar aje. Budak kecik dlm perut ni kalau lapa tak boleh tolak ansur dah.. dia punya tendangan padu mau semput aku dibuatnya.. hihihi...

Dari semalam kaki aku bengkak tak surut-surut. Slalu lps sapu minyak panas die surut. Ni bengkak aje...Kulit pun merekah. Hadoiii...bsk nak g berjalan sakan..Haishh...

*bsk mcm biasa blk Sentul lps tu nak g cr makan sedap*



No comments:

Post a Comment