Web Analytics

Nuffnang

Monday, February 27, 2012

Tahniah!!



Entri untuk sahabat dan kawan baik aku. Betapa aku gembira bila dia Inbox aku kat fb tanya petua-petua waktu awal preggy. Homaigod!! She's pregnant~ Congratulations Puan Iman. Owner blog memoriesintuition !! Serius aku happy sangat-sangat.

 Jadi mulalah aku membebel; memenuhkan Inbox die dgn nasihat dan petua-petua hasil pengalaman aku 8 bulan yg lepas untuk dia.. Hahaha.. sure ko pening kan.. Aku membebel apa yang boleh dan tak boleh untuk ibu-ibu hamil. Utk kebaikan kau jugak kan..Hee... Kau kene ikut. Lain orang lain badan..lain jugak penerimaannya.. So better jaga baik-baik.. Kata org..nak anak bukan laa semudah ABC.. tiba-tiba kau nak anak, sekelip mata terus blink!! Tada!! Dah ade baby... 

So Puan Nurul Iman.. jagalah makan minum.. aktiviti seharian dan jgn terlalu nak aktif sgt.. Especially for early 2-3 months ni.. Sbb kandungan masih lemah. Maybe kite rasa kita kuat..tapi kat dlm siapa tahu kan...

Ok, once again.. Congrats for both of u, Iman dan Irwan.. Nanti anak aku buli anak kau ehh.. Hahaha...

*aku nebes nak beranak ni.. 3 minggu saja lagi..*





No comments:

Post a Comment