Web Analytics

Nuffnang

Monday, October 15, 2012

SMR R4 2012 - Elite USJ

Jumaat lepas balik kerja terus pack baju dan balik Sentul. Sampai Cheras dah jem. Kereta tak bergerak langsung. Nasib sblm balik tadi tapau KFC kat Drive-through Metro Point. Huhuhu..

 Cik Putri pun baik aje. Tak meragam. Anak mama budak baik kan..


Grrr!!! Nak makan mama...

Hari Sabtu seawal jam 7.00 pagi kitorg dah gerak ke Elite USJ. En husband kene register untuk SElangor Motor Race Round-4. Kene buat inspection moto dan racing attire. Adik ipar aku drive, aku jaga cik Putri yang semakin melasak. Haih.. kurus mama dik..

Tapi qualifying time jam 11.30 pagi. Hadoii.. lama tu. Lepas turunkan barang en suami, aku dan adik ipar terus balik Sentul balik. Mengantok woo.. Lagi-lagi cuaca mendung. On the wat balik, sampai Subang terus hujan turun mencurah-curah. Lebat!! Aku yang masih fobia eksiden hujan lebat terus lelap mata. Cik Putri dah lama hanyut.. Masuk kereta menetek terus lelap.. hehehe.. tau-tau aje dah sampai Sentul.. hihihi..sian Asni...drive sorang-sorang dalam waktu genting macam tu..

Sampai rumah terus tido. Pukul 3.00 ptg bangun. Bagi cik Putri nestum beras lepas tu mandikan dia. Pukul 3.30 ptg en suami kol. Suruh datang sekarang. Moto sudah jem!! Aiyarkk!! camne nak naik podium ni papa... Huuuu....

Selangor Motor race Round-4


Papa setting moto..

RG yg rare.. tp suke sgt jem!! hadoiii...
tunggu papa ambil barang-barang..
sempat posing ank dara mama ni..
kemain nak bawa kereta..
sedehnye shaye...
shian papa kene nolak..
Hari Ahad, cari hadian untuk baby Izz Iman..Merata pusing satu Wangsa Maju.. Hihihi...
Lepas tu ke Elite USJ layan motor kejap. Papa nak pulangkan transponder ke pihak SMR balik. Motor dah jem . Tak boleh main dah..

Belangrians yang datang bagi support utk SMR R4

Papa with Otai Belangrian..

jom nak tgk race motor..



No comments:

Post a Comment